2010-03-13
 00:03:16

En liten fotopromenad igen

Det här vädret inbjuder verkligen till fotografering. Tur att min mamma fick sluta tidigare idag så hon kunde ta Tim medan jag tog med mig Nemo ut. Vi träffade en nyinflyttad katt som var jättekelig, och så träffade vi en av Axas gamla kompisar, Felix (9 år). Han var bara valp när jag hade Axa! Minnen, minnen..

Här är några snabba klick från idag. Tog inte så många kort, eftersom jag egentligen skulle vänta till imorgon med att fota. Men kan man inte hålla tassarna i styr så kan man inte :oP

Farbror Felix. Still going strong!

 

Grannkatten som var jättekelig..

 

Nemo på en av de bänkar som Axa älskade att sitta på. Lite luggsliten, men bekväm!

Lekfulla Nemo :o)

 

Gosiga katten var en tröttis!

 

Imorgon blir det hästar för hela slanten. Och barn. Lucas & Hannez, min kusins son, lär vara med på en del av fotona. Och det blir inte bara foton av när de rider, utan när de hälsar på hästarna i stallet och borstar mm. Såna kort kan också vara skojiga att ha, tycker jag. Hannez mamma vill att jag fotar mycket, eftersom hon själv inte har någon kamera. Så det ska jag försöka med!

Måste säga att det ska bli kul!!

 

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: