2010-03-13
 20:59:05

Vingåkers RF i stallet

Lucas och Hannez hade bokat in sig på knatteridningen på min gamla ridskola när vi nu var i närheten. Det var lite nostalgiskt att komma tillbaka, jag har spenderat MÅNGA timmar där genom åren.
Här är lite foton som jag tog innan och efter barnen red.

Tompa (Tom Spot) får en puss..

Filip vill smaka godis!

Omega med en av sina beundrarinnor :o)

Isak är stallets minsta (och sötaste?) häst!

Lucas borstar lite på Bingo..

Snöstorm väntar på att få gå ut..TYVÄRR suddig bild, men hon är söt nog att visas upp ändå tycker jag. Ledaren tog ett steg framåt samtidigt som jag själv.

Lucas är på väg in till Bingo.

Bella och hennes grannar gillar att titta ut.

Skorpan (Greenholme Sonny Boy)

Pyret äter lite..

Pyret igen.. otålig.

Pinocchio "Pinnen" med solen i ryggen..

En vanlig syn.. mockningsdags!

Varsågod, kompis!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: