2010-03-06
 12:47:50

Fotopromenad

Igår gick vi en promenad hela familjen, och här kommer några av de foton jag tog då. Lustigt att man kan ta över 500 bilder på bara ett par timmar, och ändå bara få ett 20-tal som är "bra".. :o)

Det är inte lätt att parera all snö när man är liten tycker Zita!

 

Husse och Nemo har en pratstund (medan Lucas åker stjärtlapp).

 

Nemo fick springa mellan mig och husse.. det älskar han!

 

Nemo gillar inte att bitas, han ser ut som han nästan ska kräkas när husse stoppar in armen i munnen :o)

 

Full koll på de hundar vi mötte..

 

Med öron som inte kapats med flit ser det inte lika intensivt ut, uttrycket..

 

Välkomstkommitén när vi kom hem..

 

Jag fotade min son Lucas också, men eftersom det här är platsen för mina DJURfoton så lägger jag inte upp dem här. De finns på min vardagsblogg, Egomamma.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: