2010-03-11
 13:26:21

Mera hundar, och en kissemiss!

Eftersom matte har okejat att hon är med på korten så lägger jag ut några fler kort på de fina varghundarna Titan och Atlas. Dessutom några kort på vår egen Nemo. Och så ett foto på varghundarnas sambo. En kissemiss!

Sista dagen för Atlas, (t h) men det visste vi inte då..

 

Trots stolpar och grejor så gillar jag det här kortet på Titan och hans matte :o)

 

Kanske det viktigaste på hela hunden? Nemo filosoferar..

 

"Ska jag krypa in i kameran matte?"

 

Blev väldigt skum färg på katten men det var konstigt ljus ute också.. Men nyfiken var den!

 

Just nu är vi på minisemester och fotona består mest av barn just nu, men på lördag ska vi iväg och låta barnen rida, så då ska jag passa på att smyga runt och fota på min gamla ridskola där jag red i 14 år :o) Det ska bli kul!

 

 




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: